Followers

Pages

PENGUMUMAN:

perhatian: buat masa sekarang tempahan craft tidak diterima buat
sementara waktu,
pembelian utk barang2 kraft seperti keychain hanger,sewaan dulang hantaran yang lain masih berjalan seperti biasa.harap maklum ,terima kasih!

Wednesday, April 14, 2010

jomjoint! 888th days GIVEway!



HOMEGALmnganjurkan giveWAY yang amat menarik buat kita semua,apalagi kengkawan jom le cepat joint,untung nasib salah sorang dari kita dptnyeee. kalau tkdptnye cobale lagiii..huhuuu .sonang je peraturannye...yang penting pilih nape nk joint giveway n pack mana yg kia nakkk....
err saya memilh:
untuk joint gIVEWAY INI ADaLAH KERANA.... saya takpernah menang mana2 giveway lagi...kira berharap nasib menyebelahi saye huhuuuu...n kenapa saya memilih crafter pack kerana ia akan memberi saya lagi semangat juang n motivasi utk lebih aktif n kreatif dlm dunia kraft...hihihi...
apalagi kengkawan jom joint yeeeee!!!!chow
KLIK KAT SINI ,dan anda akan tahu napa kita harus joinnye....
http://homegalhandmade.blogspot.com/search/label/giveaway

1 comment:

Noorwati said...

Salam,

Saya ingin join giveaway HOMEGAL ini kerana ingin mencuba nasib, then this is the first time join giveaway blogger. Since craft is become my new hobby, then i need to learn a lots from all the crafters outside..including from HOMEGAL..

And..if i win, i choose crafter pack..tQ

ada lagii cerita kamii..

Related Posts with Thumbnails