Followers

Pages

PENGUMUMAN:

perhatian: buat masa sekarang tempahan craft tidak diterima buat
sementara waktu,
pembelian utk barang2 kraft seperti keychain hanger,sewaan dulang hantaran yang lain masih berjalan seperti biasa.harap maklum ,terima kasih!

Sunday, March 18, 2012

gubahan


sememangnya bulan mac dan tahun ni membawa kekalutan dan sedikit ujian buat aku,..
apapun aku kena hadapi dengan dengan hati yang kuat,..huhu...
dalam hati yang kadang2 kuat n tak kuat tu,aku sempat tunaikan permintaan dari mr.bob untuk hantaran coklat dan gubahan bakul buah2 untuk diberi pada sang pemaisurinya puan mieda...


bekas letak coklat yang diberi b.bob untuk aku gubahkan ...


bulehla kot....

bakul buah2 yang aku sediakan...



harap-harap menepati citarasa b.bob..
dan yang kat bawah ni pulakk.....
gubahan sejambak cinta manis yang ku hadiahkan untuk mr.bob.....
mintak maahap sebab tak dapat menghadiri kenduri,kerana aku perlu menghadiri kenduri sepupu ku di ipoh apda hari yang sama...
selamat pengantin baru b.bob dan pasangannya mieda..semoga bahgia dan kekalselamanya...
untuk pengetahuan,tempahan gubahan simple2 diterima ,untuk yang gubahan terkejut/last menet pun diterima dengan menggunakan bahan2,aksesori yang adoo di rumah.....apa2 leh koling2 n gtau je...utk area nilai,bandar baru salaktinggi,jenderam,salak lama,dan kawasan sewaktu dengannyeee....

No comments:

ada lagii cerita kamii..

Related Posts with Thumbnails